Διατροφή: αυτά τα φρούτα θα σας βοηθήσουν να ελέγξετε την υπέρταση

Η υψηλή αρτηριακή πίεση ή υπέρταση είναι ένα συνηθισμένο πρόβλημα υγείας για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο. Η ρύθμισή της είναι απόλυτα αναγκαία καθώς η υπέρταση είναι ο προθάλαμος για επικίνδυνες παθήσεις, όπως π.χ τα καρδιαγγειακά προβλήματα.

Είναι γνωστό πως εκτός από τα φάρμακα που ενδέχεται να συνταγογραφήσει ο γιατρός, οι αλλαγές στη διατροφή μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στη ρύθμιση της πίεσης. Η καλοκαιρινή περίοδος μάλιστα προσφέρει πληθώρα επιλογών σε φρούτα, τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και πολλά οφέλη για το σύνολο της υγεία μας.

Ενημερωθείτε παρακάτω για το ποια νόστιμα και δροσερά φρούτα μπορούν να συνδράμουν στην προσπάθειά σας να νικήσετε την υπέρταση και εντάξτε στην καθημερινή σας διατροφή:

Καρπούζι

Ίσως το πιο αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο, με  υψηλή περιεκτικότητά σε νερό που θα σας κρατήσει ενυδατωμένο. Το καρπούζι μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να ελέγξετε την υπέρταση επειδή έχει την υψηλότερη ποσότητα καλίου από πολλά φρούτα. Επίσης είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C.

Ακτινίδιo

Το ακτινίδιο θα σας βοηθήσει να ρυθμίσετε την αρτηριακή πίεση και παράλληλα να θα σας εφοδιάσουν με  πολύτιμα αντιοξειδωτικά. Σύμφωνα με μελέτες, για τον έλεγχο της αρτηριακής σας πίεσης μπορείτε να καταναλώσετε έως και τρία ακτινίδια την ημέρα. Θα σας βοηθήσει επίσης να αποφύγετε άλλους κινδύνους για την υγεία που προκαλούνται από υψηλή αρτηριακή πίεση, όπως το εγκεφαλικό επεισόδιο, την καρδιακή προσβολή κ.λπ.

Μάνγκο

Εξωτικό νόστιμο και δροσερό! Τώρα έχετε περισσότερους λόγους να τρώτε αυτό το νόστιμο φρούτο, καθώς το μάνγκο είναι  πλούσιο σε κάλιο, γεγονός που το καθιστά ιδανικό καρπό για τη διαχείριση της υψηλής αρτηριακής πίεσης. Δοκιμάστε τα μάνγκο σε shakes, smoothies, επιδόρπια και εμπλουτίστε τη διατροφή σας.

Μπανάνα

Προφανώς  έχετε καταλάβει ότι το κάλιο παίζει ζωτικό ρόλο στον έλεγχο της υψηλής πίεσης του αίματος και η μπανάνα αποτελεί διαχρονικά την  πιο δημοφιλή πηγή καλίου. Ένα νόστιμο φρούτο που μπορείτε να βρίσκετε σε κάθε εποχή και να το απολαμβάνετε με διάφορους τρόπους (π.χ σε smoothies, milkshakes, με το γιαούρτι σας).

Φράουλες

Τα οφέλη για την υγεία είναι πολλά και οι φράουλες είναι η ιδανική επιλογή για να λάβετε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Η παρουσία καλίου στις φράουλες μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε την υψηλή αρτηριακή πίεση, στα πλαίσια της ανάλογης διατροφής.

Μοιραστείτε το