Μυϊκοί πόνοι και αλλαγή καιρού: 3 απλές συμβουλές για να βρείτε ανακούφιση

Πόσες φορές δεν έχετε ακούσει κάποιον να παραπονιέται για πόνο στο κορμί του εξαιτίας της υγρασίας ή της απότομης αλλαγής του καιρού. Δεν είναι λίγοι αυτοί που διαμαρτύρονται, ακόμα και άτομα νεαρής ηλικίας, με χρόνιους πόνους, αρθρίτιδες, ενοχλήσεις  σε παλιά κατάγματα κ.α. και  δεν είναι σπάνιο άτομα με αυτό το είδος πόνου να νιώθουν την αλλαγή του καιρού λόγω επιδείνωσης των συμπτωμάτων τους. Την κατάσταση αυτή είχε μάλιστα περιγράψει πρώτος ο Ιπποκράτης, πριν από 2500 χρόνια, καθώς είχε  εντοπίσει την αύξηση των πόνων στις αρθρώσεις σε κρύο και υγρό περιβάλλον.

Είναι επίσης γεγονός πως όσοι ζουν σε περιβάλλον με υψηλή υγρασία, π. χ κοντά σε ποτάμια, λίμνες ή στα νησιά, διαμαρτύρονται συχνά  για ενοχλήματα στο μυοσκελετικό τους σύστημα. Οι  επιστήμονες προσπαθούν να σκιαγραφήσουν εδώ και χρόνια τον ακριβή μηχανισμό, βάσει του οποίου η υγρασία και οι διάφορες μυοσκελετικές παθήσεις συνδέονται μεταξύ τους.

Τι μπορείτε να κάνετε για τα επώδυνα συμπτώματα:

Χρήση κατάλληλης φαρμακευτικής αγωγής. Ανάλογα με το πόσο δυνατός είναι ο πόνος στις αρθρώσεις ή ο πονοκέφαλος, οι ασθενείς θα πρέπει να επισκεφτούν τον γιατρό τους, ο οποίος θα τους συστήσει την κατάλληλη αγωγή για να μην ταλαιπωρούνται.

Κατάλληλες ασκήσεις: Ανάλογα που πονάτε, συμβουλευτείτε τον φυσικοθεραπευτή σας που θα σας προτείνει διάφορες ασκήσεις, όπως διατάσεις εντός σπιτιού, stretching, στατικό jogging κ.α. Την περίπτωση σας μπορεί να βοηθήσουν και κάποιες θερμαντικές κρέμες και θερμοφόρες, που θα χαλαρώσουν τις δύσκαμπτες αρθρώσεις.

Μειώστε το πρήξιμο: Η ζέστη βοηθά να υποχωρήσει ο πόνος στις αρθρώσεις, αλλά όχι απαραίτητα και στην μείωση του οιδήματος. Για παράδειγμα, αν οι κακές καιρικές συνθήκες επιδεινώνουν την αρθρίτιδα στα χέρια, δοκιμάστε να φοράτε ειδικά γάντια, σχεδιασμένα για τον ύπνο τη νύχτα.

Μοιραστείτε το