Αδυνάτισμα: Υγιεινές επιλογές για να νιώθετε χορτάτοι

Πολλοί είναι αυτοί που προσπαθούν να χάσουν oρισμένα κιλά αυτήν την περίοδο, αναμένοντας την ηρωική έξοδο στην παραλία. Για να γίνει αυτό όμως χρειάζεται σίγουρα να παρθούν αποφάσεις που αφορούν την διατροφή. Με άλλα λόγια να ξεχάσουμε τα νόστιμα, αλλά θερμιδογόνα γεύματα, και να τα αντικαταστήσουμε με υγιεινές τροφές που περιέχουν λίγες θερμίδες.

Αν βρίσκεστε σε αυτή τη διαδικασία, οι παρακάτω τροφές καλό είναι να βρουν σύντομα μια περίοπτη θέση στο πιάτο σας:

Σούπες

Για να μειώσει τις συνολικές θερμίδες , βάλτε περισσότερες σούπες στο πρόγραμμά σας. Η δρ Barbara Rolls, καθηγήτρια διατροφικών επιστημών στο πανεπιστήμιο Penn State έχει μελετήσει το ρόλο του “μεγάλου όγκου νερού” στην διατροφή σε σχέση με το αίσθημα πληρότητας και την απώλεια βάρους. Σύμφωνα με την ειδικό, οι άνθρωποι που καταναλώνουν ένα πρώτο πιάτο με σούπα πριν από ένα κύριο γεύμα, μειώνουν τη συνολική πρόσληψη θερμίδων τους κατά 20%, συγκριτικά με αυτούς που δεν τρώνε σούπα.

Μήλα

Τα φρούτα έχουν σημαντική θέση σε ένα υγιές διατροφικό πλάνο και τα μήλα δεν θα μπορούσαν να λείπουν από αυτό. Ένα μήλο έχει περίπου 75 θερμίδες αλλά και 3,5 γραμμάρια υδροδιαλυτών ινών. Έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Appetite, έδειξε ότι οι γυναίκες που πρόσθεσαν τρία μικρά μήλα στη διατροφή τους κάθε μέρα έχασαν λίγο τουλάχιστον 1 κιλό σε 10 εβδομάδες παραπάνω σε σύγκριση με άλλες γυναίκες που ακολουθούσαν την ίδια βασική διατροφή χωρίς να τρώνε μήλα.

Αυγά

Μια εξαιρετική τροφή από κάθε άποψη καθώς η υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη στα αυγά σας βοηθά να αισθάνεστε πλήρεις , κάτι που συμβάλλει στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of the American College of Nutrition, ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση αυγών για πρωινό βοήθησε υπέρβαρους ενήλικες να αισθάνονται πιο χορτάτοι και να καταναλώνουν κατά μέσο όρο 330 θερμίδες λιγότερες όλη την ημέρα από ό,τι οι ενήλικες που δεν έτρωγαν αυγό για πρωινό.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι νόστιμοι, πολύ υγιεινοί και σας χορταίνουν. Αν και έχουν πολλές θερμίδες λιπαρά (κυρίως “καλά” λιπαρά), οι πρωτεΐνες και οι φυτικές ίνες που περιέχουν σας κάνουν να νιώθετε πλήρεις. Είναι μια καλή επιλογή για τις ξαφνικές λιγούρες, πάντα όμως πρέπει να καταναλώνονται ανάλατοι.

Τip!

Kαταναλώστε ξηρούς καρπούς μαζί με ένα ποτήρι νερό. Ο όγκος που το νερό προσθέτει στο στομάχι σε συνδυασμό με την αργή πέψη από τους ξηρούς καρπούς κάνουν έναν τέλειο συνδυασμό που θα σα βοηθήσει να νιώθετε χορτάτοι για αρκετή ώρα.

Μοιραστείτε το