Αν θέλετε να κοιμηθείτε καλά, αποφύγετε αυτές τις τροφές το βράδυ!

Το βραδινό γεύμα μας πρέπει να καταναλώνεται νωρίς και με πρόγραμμα, όσο δύσκολο και αν είναι για όσους αγαπούν το βραδινό τσιμπολόγημα και τις λιχουδιές στο τέλος μιας κουραστικής ημέρας.

Μετά τις 9:00-09.30 το βράδυ καλό θα είναι να καταφεύγετε μόνο σε ένα πολύ ελαφρύ σνακ και τίποτα παραπάνω. Αυτό βέβαια σημαίνει πως κοιμάστε μια συνηθισμένη ώρα ενώ, αν είστε μεταμεσονύχτιος τύπος, είναι λογικό να πεινάτε σε κάποια φάση μετά τις 10:00 το βράδυ.

Ακόμα και αν δεν μπορείτε να αλλάξετε εύκολα το πρόγραμμά σας, τουλάχιστον προσπαθήστε να αποφύγετε τις παρακάτω τροφές για να μην φορτώνεστε θερμίδες που το σώμα σας δεν μπορεί να κάψει και τροφές που αδυνατεί να χωνέψει:

Επεξεργασμένα τρόφιμα

Ποιος δεν βάζει λίγα πατατάκια μαζί με την αγαπημένη του ταινία; Όμως όλες οι επεξεργασμένες τροφές έχουν υψηλές δοσολογίες γλουταμινικού νατρίου, το οποίο επίσης καθυστερεί την ώρα που σας παίρνει τελικά ο ύπνος.

Κόκκινο κρέας

Η πέψη είναι αργή και “βαριά” με αποτέλεσμα να έχετε πολύ κακή ποιότητα ύπνου και βαρύ στομάχι.

Λαχανικά

Είναι σίγουρα μια υγιεινή επιλογή ωστόσο οι φυτικές ίνες δεν είναι κατάλληλες για βραδινή κατανάλωση. Καθυστερούν πάρα πολύ να “αφομοιωθούν” από το στομάχι και το έντερο γι' αυτό και θα σας ταράξει πολύ τον ύπνο.

Πίτσα/σουβλάκια

Τα πολύ λιπαρά και «φορτωμένα» φαγητά μπορεί να σας προκαλέσουν καούρα καθώς ο οργανισμός προσπαθεί να ρίξει ρυθμούς όσο πλησιάζει η ώρα του ύπνου, αλλά εσείς δεν το επιτρέπεται. Τέλος, αν αυτές οι τροφές είναι το συνηθισμένο σας βραδινό, θα δείτε σύντομα την ζυγαριά να ανεβαίνει επικίνδυνα.

Μοιραστείτε το