Μήπως η απώλεια βάρους αποτελεί αίτιο τριχόπτωσης;

Η τριχόπτωση μπορεί να οφείλεται σε πολλούς και διάφορους λόγους, όπως το υπερβολικό άγχος ή η έλλειψη σιδήρου. Αν πρόσφατα έχετε χάσει βάρος αλλά βλέπετε τα μαλλιά σας να χάνονται με αυξητικούς ρυθμούς, αρχικά μην πανικοβληθείτε.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η απώλεια μαλλιών σχετίζεται με ταχεία απώλεια βάρους ή απώλεια βάρους που σχετίζεται με το άγχος. Δεν σημαίνει πως αυτό θα συμβεί οπωσδήποτε αλλά είναι πιθανό να δείτε τα μαλλιά σας να πέφτουν, ειδικά αν τα κιλά που χάσατε είναι πολλά. Η κατάσταση αυτή είναι προσωρινή και σιγά σιγά τα μαλλιά θα επανέλθουν, όταν σταματήσετε τη δίαιτα και αλλάξετε τη διατροφή σας.

Εάν πάντως σκοπεύετε να χάσετε πολλά κιλά και θέλετε να ελαχιστοποιήσετε τον κίνδυνο τριχόπτωσης, παρακολουθείτε πόση πρωτεΐνη λαμβάνετε σε καθημερινή βάση. Η μέση συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα είναι 46 γραμμάρια. Για να ενισχύσετε την προσπάθειά σας, καλό θα ήταν να επιλέγετε τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο, βασικό μέταλλο για την ανάπτυξη των μαλλιών, αλλά και την ενίσχυση της επιδερμίδας και των νυχιών.

Βάλτε λοιπόν στο διαιτολόγιο σας μεγάλες ποσότητες από:

- Λαχανικά, όπως το μπρόκολο και το σπανάκι

- Φρούτα, όπως το αβοκάντο και τα σύκα

- Πρωτεΐνες ζωικής προέλευσης, όπως τα αυγά και το άπαχο μοσχάρι

Αν έχετε ρυθμίσει τη διατροφή σας αλλά παρολ’αυτά βλέπετε πως η τριχόπτωση είναι έντονη, θα σας συμβουλεύαμε να απευθυνθείτε σε γιατρό, ο οποίος μπορεί να σας συστήσει τη λήψη συμπληρωμάτων βιοτίνης.

Προσοχή! Καλό είναι να γνωρίζετε πως οι γρήγορες δίαιτες και τα πολύ αυστηρά διατροφικά προγράμματα που υπόσχονται ταχύτατη απώλεια βάρους και στερούνται πρωτεϊνών, μπορεί να πυροδοτήσουν την τριχόπτωση.

Μοιραστείτε το