Τρεις σημαντικοί λόγοι για να αντικαταστήσετε το άσπρο ψωμί με ολικής άλεσης

Το άσπρο ψωμί δεν αποτελεί την καλύτερη επιλογή, από άποψη διατροφικής αξίας, και γι’ αυτόν τον λόγο πολλοί είναι αυτοί που στρέφονται σε προϊόντα ολικής άλεσης ή άλλης παρόμοιας επεξεργασίας.  Αν δεν έχετε πεισθεί ακόμα για αυτό που σας λέμε, διαβάστε τι θα συμβεί αν αποκλείσετε το άσπρο ψωμί από την καθημερινή σας διατροφή.

Θα μειωθεί η κατακράτηση στο σώμα σας

Το άσπρο ψωμί είναι γεμάτο από υδατάνθρακες και αν τους κόψετε απότομα από τη διατροφή σας, τότε θα δείτε σχεδόν αμέσως να χάνετε πόντους και μακροπρόθεσμα και κάποια κιλά. Στην αρχή πάντως να γνωρίζετε πως πρόκειται για απώλεια του νερού που κατακρατά το σώμα σας. Το σώμα αποθηκεύει υδατάνθρακες υπό την μορφή γλυκογόνου, ένα γαλακτικό οξύ που συλλέγει νερό. Κάθε γραμμάριο υδατάνθρακα που διατηρείται στο σώμα, εκείνο το διατηρεί και δεσμεύει τρεις έως τέσσερις φορές περισσότερο νερό από ό,τι το βάρος του κάθε γραμμαρίου υδατάνθρακα.

Θα διαπιστώσετε μια αύξηση της ενέργειας αλλά και καλύτερη πέψη

Το άσπρο ψωμί δεν περιέχει φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για τη φυσιολογική λειτουργία του εντέρου και την λειτουργία της πέψης. Αυτός είναι ο λόγος που αυτές οι τροφές προκαλούν δυσκοιλιότητα και προβλήματα στην πέψη. Μόλις βγάλετε το λευκό ψωμί από την καθημερινή διατροφή σας και συμπεριλάβετε σε αυτήν τα δημητριακά ολικής αλέσεως, η πέψη σας θα βελτιωθεί.

Όσον αφορά την αύξηση των επιπέδων ενέργειας, να ξέρετε πως οι υδατάνθρακες είναι το καύσιμο του εγκεφάλου αλλά θα πρέπει να είναι καλής ποιότητας συστατικά, προκειμένου να δώσουν την ενέργεια που χρειάζεται ο εγκέφαλός  για να λειτουργήσει αποδοτικά.

Θα πεινάτε λιγότερο

 Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες προκαλούν απότομη αύξηση στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, το οποίο μετά την κατανάλωση της τροφής (του ψωμιού στην προκειμένη) πέφτουν γρήγορα και απότομα. Αυτές οι απότομες διακυμάνσεις μπορεί να μπερδέψουν τον εγκέφαλο, ο οποίος θα στέλνει “σήμα” της πείνας για να εξισορροπήσει τις ενδεχόμενες διακυμάνσεις στο σωματικό βάρος.

Δεν είναι απαραίτητο να κόψετε εντελώς το ψωμί από το γεύμα σας, αν αυτό είναι κάτι που σας ευχαριστεί αλλά προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τις κενές του θερμίδες με δημητριακά ολικής αλέσεως που ρυθμίζουν το σάκχαρο στο αίμα και εκπληρώνουν το αίσθημα της πείνας.

Μοιραστείτε το