Έξι λόγοι υγείας που δεν σας επιτρέπουν να κοιμηθείτε σωστά το βράδυ!

O ύπνος είναι ο καλύτερος, φυσικός τρόπος για να νιώθουμε καλά και να δώσουμε στον οργανισμό μας τον απαιτούμενο χρόνο να ανακάμψει από την κούραση της ημέρας. Τι συμβαίνει όμως όταν συμπληρώνουμε 7-8 ώρες ύπνου αλλά ξυπνάμε διαρκώς κουρασμένοι;

Παρακάτω θα βρείτε μερικές από τις πιο συνηθισμένες αιτίες που συμβαίνει αυτή η κουραστική κατάσταση:

Αφυδάτωση: Είναι πολύ σημαντικό να είστε επαρκώς αφυδατωμένοι πριν κοιμηθείτε, ώστε να μην σας λείπει το νερό από τον οργανισμό όταν ξυπνάτε. Φροντίστε να πίνετε τουλάχιστον 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα.

Αλκοόλ: Αν οι ποσότητες αλκοόλ είναι μεγάλες στο αίμα σας, μπορεί να επηρεαστεί και η ποιότητα του ύπνου σου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως το αλκοόλ διαταράσσει την ομαλή λειτουργία του οργανισμού, άρα και τον ύπνο, ενώ μπορεί να σας προκαλέσει και αφυδάτωση.

Προβλήματα με τον θυρεοειδή: Άν η κόπωση δεν υποχωρεί για ένα μεγάλο διάστημα, κλείστε ένα ραντεβού με τον ενδοκρινολόγο σας για να προχωρήσετε στις κατάλληλες εξετάσεις.

Ψυχολογικές διαταραχές ή διακυμάνσεις: Η άσχημη ψυχολογική κατάσταση σίγουρα μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε άτονα και χωρίς ενέργεια, ακόμα και αν κοιμάστε επαρκώς. Η βοήθεια από κάποιον ειδικό ή οι κατάλληλες κοινωνικές συναναστροφές ίσως να σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε και να νιώσετε καλύτερα.

Έλλειψη βιταμινών: Aν έχετε ελλείψεις, σίγουρα διαταράσσεται και η ρουτίνα του ύπνου σας. Το μαγνήσιο είναι πολύ σημαντικό και μπορεί να είναι η αιτία για αυτήν την κατάσταση. Ένα check up θα σας δείξει αν υπάρχει και ποια είναι η αιτία πίσω από την κακή ποιότητα ύπνου.

Ο ενδιάμεσος ύπνος: Αν ξεκλέψατε ένα μισάωρο για να κοιμηθείτε το μεσημέρι, σίγουρα θα νιώθετε πολύ καλά. ‘Αν όμως το έχετε παρακάνει με τον ύπνο, θα νιώθετε πως η ενέργεια σας, σας εγκατέλειψε και θα κάνετε ακόμα και πιο δύσκολη την προσπάθειά σας να κλείσετε τα μάτια σας το βράδυ.

Μοιραστείτε το