Οι τροφές που βοηθούν να μην κρυώνουμε τον χειμώνα!

Όταν πέφτει η θερμοκρασία όλοι αναζητούμε τις κατάλληλες συνθήκες για να αισθανόμαστε ζεστά και άνετα. Γνωρίζετε πώς και οι τροφές που επιλέγουμε μπορούν να  μας βοηθήσουν να ρυθμίσουμε και να διατηρήσουμε την εσωτερική μας θερμοκρασία; Και δεν εννοούμε μόνο τα γνωστές επιλογές, δηλ. τις σούπες και τα ζεστά ροφήματα.

Δοκιμάστε κάποια από τα παρακάτω τρόφιμα, τα οποία  θεωρείται πως μας αναζωογονούν και μας βοηθάνε να κρατάμε τη θερμοκρασία μας σταθερή:

Πιπέρι τσίλι

Οι καυτερές αυτές πιπεριές περιέχουν ως γνωστόν καψαϊκίνη, η οποία τους προσδίδει και την ιδιαίτερα πικάντικη γεύση τους. Η καψαϊκίνη χρησιμοποιείται επίσης σε τοπικές κρέμες ανακούφισης του πόνου και μπορεί να προκαλέσει αίσθηση καψίματος ή τσούξιμο όταν εφαρμόζεται για πρώτη φορά στο δέρμα, όπως και η θερμότητα που αισθάνεστε μόλις φάτε πιπεριές τσίλι. Οι φρέσκες ψιλοκομμένες πιπεριές ή η αποξηραμένη εκδοχή τους σε σκόνη θα προσθέσουν ως καρύκευμα το ίδιο χαρακτηριστικό σε οποιοδήποτε μαγειρεμένο πιάτο.

Μέλι

Μια αγαπημένη τροφή για μικρούς και μεγάλους που θεωρείται, ανάμεσα στα άλλα, και  ένα φυσικό γιατρικό για τα κρυολογήματα και τις ιώσεις. Απολαύστε το μέσα σε ζεστά ροφήματα και συνδυάστε το με την εξίσου θερμαντική κανέλα.

Κανέλα

Νόστιμο και με υπέροχη μυρωδιά, είναι ένα από τα πιο νόστιμα θερμαντικά καρυκεύματα που μας προστατεύουν από τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα.

Μπανάνες

Το γευστικό αυτό φρούτο είναι πλούσιο σε βιταμίνες Β και μαγνήσιο, το οποίο βοηθά το θυρεοειδή και τα επινεφρίδια να ρυθμίζουν τη θερμοκρασία του σώματος, όταν πέφτει η θερμοκρασία του σώματος.

Αυγά

Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά τα αβγά βοηθούν στην προστασία από τις λοιμώξεις λόγω του ψευδάργυρου που περιέχουν, ο οποίος ενδυναμώνει αποτελεσματικά το ανοσοποιητικό.

Κρεμμύδια

Γνωρίζετε πώς τα κρεμμύδια χρησιμοποιούνται στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική, ως τονωτικό συστατικό, βοηθώντας στην αύξηση της εφίδρωσης και στην αντιμετώπιση των ασθενειών που προκαλούνται από το κρύο; Θεωρείται ότι ενθαρρύνουν την ενέργεια να μετακινηθεί στην επιφάνεια του σώματος για να κρατηθούμε ζεστοί. 

Κουρκουμάς

Διαθέτει  ισχυρά αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα και βοηθά στην καταπολέμηση κάθε μορφής ασθένειας. Θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα θερμαντικά βότανα επειδή πιστεύεται ότι σφίγγει τους ιστούς και απορροφά την υπερβολική υγρασία.

Λιπαρά ψάρια

Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, είμαστε ευαίσθητοι σε κρυολογήματα και αναπνευστικές λοιμώξεις. Αλλά τα ω-3βοηθούν στην αύξηση της ροής του αέρα και προστατεύουν τους πνεύμονες, σύμφωνα με τους ειδικούς. Βάλτε στο τραπέζι σας σαρδέλες, ρέγγα, σολομό και σκουμπρί.

Γλυκοπατάτες

Είναι γεμάτες  βιταμίνες Α και C, γίνονται ιδιαίτερα νόστιμος πουρές και αποτελούν μια γευστική και υγιεινή πρόταση με θερμαντικές ιδιότητες για τις κρύες χειμωνιάτικες μέρες. Ταιριάζουν με την κανέλλα, το τζίντζερ και τις πιπεριές τσίλι.

Μοιραστείτε το