Τροφές για δυνατό και υγιές μυϊκό σύστημα!

Αν θέλετε να έχετε ένα γερό και υγιές μυϊκό σύστημα, θα πρέπει να γνωρίζετε πως η διατροφή είναι πολύ σημαντική και σε αυτήν την περίπτωση, σε συνδυασμό με την τακτική άσκηση. Η ισορροπία, στις τροφές που θα πρέπει να επιλέγετε, περιλαμβάνει φυτικές ίνες, πρωτεΐνη καλής ποιότητας αλλά και υγιεινά λιπαρά. Ακολουθούν μερικές τροφές που συνιστούν οι ειδικοί για δυνατούς μύες:

Άλιπη πρωτεΐνη

Τα αμινοξέα της πρωτεΐνης επιτρέπουν στο μυϊκό μας σύστημα να αναδομηθεί μετά την γυμναστική και να αναπτυχθούν σε μέγεθος. Καταναλώστε τροφές όπως το στήθος πουλερικών, ψάρια, φασόλια και τα αυγά.

Επαρκείς ποσότητες νερού

Το νερό είναι απαραίτητο για την σωστή λειτουργία των μυών μας καθώς ακόμα και η πιο μικρή αφυδάτωση μπορεί να τους βλάψει. Ειδικά αν γυμνάζεστε πολύ και με έντονους ρυθμούς, θα πρέπει να αναπληρώνετε γρήγορα το νερό που χάνετε, δεδομένης και της έντονης εφίδρωσης.

Υδατάνθρακες υψηλής ποιότητας

Βάλτε στη διατροφή σας τροφές όπως  γλυκοπατάτες, πράσινα λαχανικά, βρώμη, κινόα και φρέσκα φρούτα.

Γάλα
Γνωρίζετε πως το γάλα είναι ωφέλιμο όχι μόνο για την ανάπτυξη των οστών αλλά και για τη μυϊκή μάζα; Προσέξτε μόνο τα λιπαρά, αν και το πλήρες γάλα αποτελεί την καλύτερη πηγή ασβεστίου και πρωτεΐνης.

Τροφές με μαγνήσιο

Άκρως απαραίτητο μέταλλο για τις κινήσεις των μυών και για την καρδιαγγειακή μας υγεία. Ξεκινήστε να καταναλώνετε τακτικά δημητριακά ολικής άλεσης, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, αμύγδαλα, κάσιους, αβοκάντο, φασόλια και σολομό.

Και μια σημαντική συμβουλή: αποφεύγουμε τις τροφές που επιβαρύνουν την καρδιακή λειτουργία!

Μην ξεχνάτε πως και η καρδιά είναι ένας μυς του σώματος, οπότε χρειάζεται και αυτός την κατάλληλη φροντίδα. Περιορίστε τις επεξεργασμένες τροφές με τα πολλά κορεσμένα, τρανς λιπαρά (έτοιμα γεύματα, γλυκά, junk food, αλλαντικά) και στραφείτε προς το μεσογειακό μοντέλο διατροφής.

Μοιραστείτε το