Θέλετε να χτίσετε το μυϊκό σας σύστημα; Αυτές είναι οι διατροφικές αλλαγές που πρέπει να κάνετε

Αν ο στόχος σας είναι η αύξηση μυϊκής μάζας και θέλετε να δείτε αποτελέσματα σύντομα, θα πρέπει να αναθεωρήσετε κάποιες συνήθειες σας, όπως η διατροφή.

Φυσικά για να επιτύχετε αυτό το αποτέλεσμα θα πρέπει να εντάξετε στο πρόγραμμά σας συγκεκριμένες μορφές άσκησης που θα ενδυναμώσουν το μυϊκό σας σύστημα, σταδιακά και με ασφάλεια. Η προπόνηση αυτή περιλαμβάνει συνήθως πολλές ασκήσεις με βάρη και αντιστάσεις που σκοπό έχουν  την οικοδόμηση δύναμης και μυϊκής μάζας

Ο ρόλος της διατροφής

Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες είναι πολύ σημαντικές για την απόκτηση μυών, αλλά η διατροφή σας δεν θα πρέπει να είναι μονοδιάσταση αλλά να περιλαμβάνει ποικιλία τροφών. Η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα πρωτεΐνης είναι 0,8 γραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους, δηλαδή περίπου 46 γραμμάρια για μια γυναίκα και 56 γραμμάρια για έναν άνδρα. Οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί καθώς οι ανάγκες κάθε ατόμου διαφοροποιούνται ανάλογα με την ηλικία, την αναγκαία πρόσληψη θερμίδων και φυσικά τη συχνότητα της σωματικής δραστηριότητας.

Γνωρίζετε ποιες είναι οι τροφές που βοηθούν το μυϊκό σας σύστημα να αυξηθεί; Ακολουθούν οι καλύτερες επιλογές σύμφωνα με τον ιστόποτο healthline.com:

  • Αυγά
  • Σολομός
  • Στήθος κοτόπουλου
  • Γιαούρτι
  • Τόνος
  • Βόειο φιλέτο
  • Γαρίδες
  • Σόγια
  • Τυρί cottage
  • Στήθος γαλοπούλας
  • Φασόλια
  • Εντεμάμη (άγουροι καρποί σόγιας)
  • Κινόα
  • Σκαλοπίνια
  • Ρεβύθια
  • Φιστίκια
  • Τόφου (tofu)
  • Γάλα
  • Αμύγδαλα
  • Καστανό ρύζι

Eίναι καλό να θυμάστε πως δεν είναι μόνο η πρωτεΐνη το μυστικό για την αύξηση των μυών αλλά είναι εξίσου σημαντικό να καταναλώνετε και τους κατάλληλους υδατάνθρακες και τα λιπαρά  για να παρέχετε καύσιμα για άσκηση και σωματική δραστηριότητα. Για κάθε ριζική αλλαγή στο  διαιτολόγιό σας, καλό θα ήταν να συμβουλευθείτε πρώτα έναν ειδικό.

Μοιραστείτε το