Υγιές σώμα και καλή διάθεση: οι καλύτεροι τρόποι για να τα αποκτήσετε!

Η αρχαία ρήση «Νοῦς ὑγιὴς ἐν σώματι ὑγιεῖ» είναι επίκαιρη όσο ποτέ καθώς η παχυσαρκία και οι ψυχικές διαταραχές πρωταγωνιστούν στις σύγχρονες κοινωνίες και αφορούν εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο.

Η ψυχική και σωματική υγεία μας υγεία είναι αλληλένδετη με την άσκηση. Οι ενδορφίνες που απελευθερώνει ο ανθρώπινος εγκέφαλος, κατά τη διάρκεια της άσκησης, μας κάνουν να νιώθουμε ψυχικά υγιείς ενώ το δυνατό σώμα, μας χαρίζει ευεξία και ενέργεια, όσο δύσκολη και αν είναι η ημέρα μας. Ακολουθούν ορισμένες δραστηριότητες που μπορείτε να βάλετε στη ζωή σας  για να νιώθετε όμορφα, εξωτερικά και εσωτερικά:

Περπάτημα: είναι από τις καλύτερες ασκήσεις για όλο το σώμα, απευθύνεται σε όλους και επιτρέπει να διατηρούμε υγιές βάρος, να ενδυναμώνουμε την καρδιά, αποτρέποντας πολλές νόσους. Επίσης το περπάτημα σε τακτική βάση μπορεί να κρατήσει δυνατό το μυϊκό μας σύστημα, αποτρέποντας τους τραυματισμούς. Το περπάτημα θεωρείται επίσης, η καλύτερη λύση για ασθενείς με διαβήτη και υπέρταση.

Ποδήλατο:  είναι η καλύτερη λύση για δυνατή καρδιά και ιδανική γυμναστική για τους πνεύμονες και τα αγγεία. Όταν μάλιστα πραγματοποιείται σε εξωτερικό χώρο, βοηθάει να διώξουμε την ένταση από το σώμα και το μυαλό.

Yoga/tai chi: αποτελούν ήπιες μορφές άσκησης και μαθαίνουν πώς να αναπνέουμε σωστά, διοχετεύοντας την ενέργεια στο σώμα μας, να αποβάλουμε την ένταση και να γυμναζόμαστε χωρίς τον κίνδυνο τραυματισμού.

Τρέξιμο: είναι ιδανική άσκηση για βελτίωση της αντοχής και καλή καρδιαγγειακή υγεία. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να τρέχουμε με γοργούς ρυθμούς, με κίνδυνο να προκαλέσει τραυματισμούς. Ξεκινώντας με αργό τρέξιμο ή βάδην αποφύγουμε τους κραδασμούς , ειδικά όταν περπατάμε στο δρόμο και όχι σε κάποιο γήπεδο.

Κολύμπι: είναι η καλύτερη επιλογή για καρδιαγγειακή φόρμα που απευθύνεται σε κάθε ηλικία, από τα νήπια ως και τους ηλικιωμένους. Η επαφή με το νερό είναι ευεργετική για την ψυχική σας διάθεση ενώ ταυτόχρονα γυμνάζει ομοιόμορφα όλο το σώμα. Έρευνες έχουν αποδείξει πως οι άνθρωποι που κολυμπούν σε τακτική βάση είναι λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν καρδιοπάθεια, διαβήτη και υπέρταση.

Μοιραστείτε το