Θερμιδική αξία των τυριών: για ισορροπημένη διατροφή!

Το τυρί είναι μια είναι μια πολύ νόστιμη τροφή την οποία αγαπούν μικροί και μεγάλοι, η οποία είναι και άκρως θρεπτική λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε ασβέστιο. Οι διατροφολόγοι πάντως συνιστούν προσοχή στην κατανάλωσή του τυριού γιατί κάποια είδη έχουν πολλά λιπαρά και επιβαρύνουν την υγεία μας και το βάρος μας.

Αν ανήκετε στους αμετανόητους cheese lovers ή έστω σε αυτούς που έχουν πάντα ένα κομμάτι τυρί στο πιάτο τους αλλά, ταυτόχρονα, θέλουν να διατηρούν και τη σιλουέτα τους, ο παρακάτω κατάλογος θα σας φανεί πολύ χρήσιμος. Μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε σαν οδηγό για να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας τυριά, σε περιόδους δίαιτας ή απλά όταν θέλετε να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη διατροφή.

Είδη τυριών και θερμίδες ανά 45 γραμμάρια:

Κότατζ (4% λιπαρά) 41,4

Γαλοτύρι 73,5

Ρικότα 78,3

Τυρί για τοστ (8.5%λιπαρά) 78,75

Κατίκι 80,1

Ανθότυρο 90

Παρμεζάνα 205

Γραβιέρα 185

Φορμαέλα Παρνασσού 184,5

Λαδοτύρι Μυτιλήνης 178,5

Γκούντα 160

Ένταμ 160

Ροκφόρ 157,5

Τυρί κρέμα 157

Κασέρι 148,5

Μοτσαρέλα 126

Φέτα 118

Υπενθυμίζουμε πως, αν αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας όπως υπέρταση, διαβήτη, κ.α. θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον γιατρό σας για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στην διατροφή σας.

Μοιραστείτε το